Minőségpolitikánk

A vállalkozás minden tevékenységét igyekszik az ügyfelei legnagyobb megelégedésére végezni. Fontosnak tartjuk a személyes kapcsolatokat. Értékrendünkben előbbre való a beszélgetés egy kávé mellett, mint a személytelen e-mailezés, ezért csak a valóban szükséges információkat e-mailezzük. Fontosnak tartjuk, hogy minden ügyfelünket külön kezeljük, mert megtanultuk, hogy nincs két egyforma cég, nincs két egyforma ember. Cégünkben olyan értékes az ügyfél, hogy mindig egy hozzáértő kolléga veszi fel a telefont, sosem lesz 72 lépcsős menü mire elmondhatja kérését. Mert az idő nekünk is, Önnek is pénz és mi spórolunk az ügyfél pénzével és idejével. Ugyanezért nem vezetünk felesleges adminisztrációt, és ezért nem adunk ajánlatot legalább egy telefonos beszélgetés nélkül.

A rendszergazdai “állás” bizalmi állás minden cégnél. Az információ az egyik legnagyobb érték a vállalkozásoknál, ezért kiváltképp ügyelünk azok biztonságára. Nálunk valóban “nincs az a pénz” amiért rajtunk keresztül kiszivároghatna bármilyen információ az ügyfeleink gazdasági vagy technikai hátteréről. A díjak meghatározásánál figyelembe vesszük az ügyfelünk elvárásait és a saját teljesítőképességünk határát, ezért nem vállalunk el mindent, csak amit szakszerűen el tudunk végezni. Ha tanácsot kér tőlünk, biztosan az Ön érdekét fogjuk képviselni. Megpróbáljuk megspórolni ügyfeleinknek annak a pénznek egy részét, amibe a szolgáltatásunk kerül.

Mivel mi sem szeretjük a bonyolult adminisztrációt, ezért Önnek sem ajánljuk. Meggyőződésünk, hogy az ISO 9001 minőségirányítási rendszer jó. Ezért nem fogunk ügyfeleinknek olyan rendszert kiépíteni, hogy egy életre elmenjen a kedvük bármilyen szabvány szerinti rendszer tanúsíttatásától. Azt gondoljuk, hogy egy jól működő cégnél a legtöbb, szabványban leírt folyamat már működik, csak esetleg nem tudnak róla. Mielőtt felesleges szabályzókat építenénk be, mindenképp megvizsgáljuk, hogy miként működött eddig. Nem kívánjuk meggyőzni ügyfeleinket olyan irányítási rendszer bevezetéséről, amely nem áll összhangban a vállalkozás tevékenységével. Ajánlani fogunk azonban Önnek más irányítási rendszert is, amelyik hasznot hozhat.

Ezen minőségpolitika tükrözi a Mav-IT Kft. elkötelezettségét a minőségi szolgáltatások nyújtása iránt, de mert a a gazdasági élet sem statikus, így a Mav-IT Kft.-nek is folyamatosan újra és újra szondáznia kell a vevői igényeket, és a folyamatos fejlődése meg kell hogy jelenjék a minőségpolitikájában és a mindennapi munkájában. Ezt megvalósítandó ezen minőségpolitikát a Mav-IT Kft. évente legalább egy alkalommal felülvizsgálja és a valós vevői elvárásokhoz igazítja azt.

Szeretne hasonló minőségpolitikát a saját cégének is?