Menu

Tudor projektmanager szoftver

A Tudor egy nagyon komplex eszköz, amely egy projekt útját végigkövetheti az árajánlat adástól kezdődően egészen a számlázásig, sőt azon túl. A Tudor követi a kiadott árajánlatok verzióit, a felhasznált anyagokat és eltöltött munkaidőt. A projekthez rendelhető projektgazda, aki kiosztja a projekt feladatait.

Próbálja ki a terméket most ingyen!A tesztidőszak 14 napig tart, és nem jár semmiféle kötelezettséggel.

Kérdése van? Hívja értékesítőnket!

+36 20 451 7460

projektmanager projektmanager

Próbálja ki a terméket most ingyen!

A tesztidőszak 14 napig tart, és nem jár semmiféle kötelezettséggel.


Kérdése van? Hívja értékesítőnket!

+36 20 451 7460

projektmanager projektmanager

 

projektmanager

A Tudor minden olyan területet felölel, amire projektmenedzselés közben szükségünk lehet. Főbb funkciói a teljesség igénye nélkül:

Árajánlatok készítése

  • A Tudor nagyon fejlett és sokoldalú ajánlatkészító funkcióval rendelkezik. Képes egy kiküldött árajánlatból egy következő verziót készíteni változtatásokkal, majd az újat ismételten elküldeni a vevő e-mail címére tetszőleges kísérőszöveggel.
  • Az árajánlatban tetszőleges csoportosítással rögzíthetünk tételeket, a csoportokat klónozhatjuk és mozgathatjuk.
  • A tételek rendelkezhetnek gyártói és saját cikkszámmal.
  • Az árajánlatok klónozhatók.

Ügyfelek, beszállítók, munkatársak és anyagok kezelése

  • Az ügyfelekhez tetszőleges számú kapcsolattartó és telephely rögzíthető.
  • A projektekhez rendelt anyagok kiadhatók a munkatársaknak, akiknél addig marad az anyag, ameddig fel nem használják a projekthez.
  • A munkatársak önállóan, saját interfész segítségével kezelhetik a felhasznált anyagaikat így bármikor könnyen elszámoltathatóak.
  • A munkatársaknak a Tudorban kiadható a munkaruha, védőfelszerelés és szerszám is, így pontosan tudható, hogy kinél milyen szerszámok vannak, és követhető a védőfelszerelések kihordási ideje is.
  • A munkatársakhoz dokumentumok (fénykép, engedély, személyes dokumentumok, jogosultságot igazoló bizonyítványok, stb.) feltölthetők.

Projekt

Az elfogadott árajánlatot projektté kell konvertálni. Ezután a Tudor projektkezelő rendszer kilistázza és felkínálja beszerzésre azokat az anyagokat, amelyek szükségesek a munkához, de nincsenek raktáron (vagy nincs elég). A rendszer természetesen képes számozott (gyártási számos) anyagok differenciált kezelésére is, tehát a bejövő anyag útja követve van a beépítéséig. Az anyagokhoz öt egyéni paraméter is rendelhető, amik alapján később lehet keresni is. Az anyagokhoz fénykép csatolható és beállítható az árrés, illetve az anyaghoz kapcsolódó munkadíj is. A projektlapon követhető, hogy éppen melyik fázisban, milyen készültségi foknál jár, és hogy eddig mennyi és milyen anyagokat használtak fel a kollégák. A projketlapról kiderül az is, ha valamiből többet használtak fel, mint amennyi az árajánlatban volt.

Raktár és anyagrendelések

Ebben a részben elsősorban a rakáros tevékenykedik. Itt követhető, hogy melyik anyagból szükséges egy éppen futó projekthez, illetve hogy melyik anyagból van kevesebb, mint az előre beállított limit. Itt nemcsak azt tudjuk visszakövetni, hogy melyik anyagból mennyi van éppen, hanem azt is, hogy mikor és ki rendelt, az összes fogyást is. Ugyanitt anyagrendeléseket állíthatunk elő, amiket akár elektronikus úton, emailben azonnal el is küld a rendszer az adott anyag beszállítójának. Az egyes rendelésekhez dokumentum feltölthető (megrendelőlap, számla, stb.).

Karbantartás

Nem ritka, hogy egy projekt lezajlása után a felszerelt/beépített anyagok-eszközök karbantartást igényelnek. Ennek az adminisztrációját könnyíti meg a Tudor Karbantartás funkciója. Itt a megrendelő telephelyeihez hozzárendelhetünk eszközöket, amikhez ciklikusan ismétlődő eseményt (pl. karbantartást) rögzíthetünk. Az esemény történhet heti, havi, negyedéves vagy éves ciklikussággal. Az Eseményterv menüpontban mindig naprakészen követhetjük az éppen soron következő eseményeket, és felelősöket rendelhetünk hozzá a munkatársaink közül. Láthatjuk ha késésben vagyunk, és szűrhetőek az események földrajzi területre és felelősre is. Az események teljesítéséhez dokumentumok feltölthetők (fotó, jegyzőkönyv, stb.).

Riportok

A Tudorban többféle riport elérhető, hogy az ügymenetről minél teljesebb képet kapjon a vezetőség. itt találhatók meg a naplók, mint pl. az Anyag napló, Eszköz napló és a Rendelés napló is.

A Tudor projektkezelő program használati útmutatóját itt találhatja meg.

A Tudor projektkezelő szoftverhez egyelőre még nem készült oktató videó.

A Tudor projektmenedzser program havi licencdíja: 30.000,- Ft + ÁFA.*

* További fontos információk a használattal kapcsolatban: Általános Szolgáltatási Feltételek

SSL kapcsolat a szerverrel (SHA-1 RSA 2048 bites titkosítással) a maximális biztonságért

Próbálja ki a terméket most ingyen!A tesztidőszak 14 napig tart, és nem jár semmiféle kötelezettséggel.

Kérdése van? Hívja értékesítőnket!

+36 20 451 7460

Hu_flag UK_flag

Próbálja ki a terméket most ingyen!

A tesztidőszak 14 napig tart, és nem jár semmiféle kötelezettséggel.


Kérdése van? Hívja értékesítőnket!

+36 20 451 7460