A rendszergazda szolgáltatás feladatait ellátni, kiberbiztonságot növelni és a költségeket kordában tartani összetett feladat.
Mi 2001 óta ezt csináljuk, folyamatosan változó üzleti és technológiai környezetben.
Ha nem fontos az állandó rendszergazda jelenlét, viszont szeretnének, hogy a céges IT rendszere mégis megbízhatóan és stabilan működjön, akkor a rendszergazdai szolgáltatásunkat Önnek találták ki. Egy részmunkaidős rendszergazda költségéért 20+ éves tapasztalatunk az Ön rendelkezésére áll. Szolgáltatásunk olyan sokrétű, amilyen az informatika világa is. A célpiacunk leginkább a kis és közepes vállalkozások, ebben vagyunk igazán otthon. Kérjen ajánlatot még ma!
Profi IT környezetet biztosítunk cégének
Az Ön vállalkozása is megérdemli a megbízható IT infrastruktúrát, hogy Önnek csak azzal kelljen foglalkoznia, amiben a legjobb: a cégével! Tapasztalatunk szerint rendszergazda szolgáltatással hatékonyabb lesz az Ön cége, és megtérül a szolgáltatásra költött pénz.
Az IT üzemeltetés esszenciája: hosszútávra tervezünk de gyorsan cselekszünk
Bármilyen üzemeltetési problémában segítünk, nem kell várnia senkire. Bennünk olyan hosszútávú üzleti partnert talál, aki megbízhatóan és gyorsan végzi a szolgáltatást, így az IT rendszerek egészsége helyreáll. Ezentúl több időt fordíthat a valódi érték- és eredményteremtő tevékenységére, hiszen a jó rendszergazda szolgáltatás észrevétlen.
De mit is csinál a rendszergazda?
Szerintünk akkor mennek jól a dolgok, ha a rendszergazda kevés látványos munkát végez, inkább a háttérből pro-aktív módon oldja meg a rendszer problémáit. Nem vagyunk multi, de nem vagyunk “one man show” sem. Éppen akkorák, hogy még lehet hívni telefonon, válaszolunk az e-mailekre. Nem zárkózunk el a hétvégi munkától, vagy attól hogy beállítsuk az otthoni számítógépét.
A rendszergazda munkája – bizalmi állás
Ennek megfelelően minden munkatársunk titoktartási nyilatkozatot tesz, és munkája során fokozottan ügyel arra, hogy a cég adatai véletlenül se kerülhessenek illetéktelen kezekbe. Munkatársunk törekszik rá, hogy a GDPR rendelkezéseivel összhangban végezze a szolgáltatást.
5 jó ok, amiért minket válasszon az ajánlatok közül
1.) Elsősorban azért, mert 2001 óta csináljuk, így és pontosan tudjuk mik a jól működő rendszer ismérvei. 20 éves tapasztalatot csak 20 év alatt lehet megszerezni.
2.) Munkaállomás meghibásodásakor ingyen biztosítunk csereszámítógépet a javítás befejeződéséig. (Standard csomagban.)
3.) Ha telefonon hív minket, akkor a dedikált rendszergazda veszi fel a telefont, nem kell automatával beszélgetnie. Nincs nincs hat lépcsős azonosítási ceremónia és nem alkalmazunk hívásvárakoztatást. Mindig ugyanaz a rendszergazdával tartja a kapcsolatot, nem váltogatjuk.
4.) Hibajegy rendszert üzemeltetünk, hogy véletlenül se felejtsünk el semmit. Így Ön is jobban követheti a munkánkat. Pro-aktívak is vagyunk: minden nap, napi 24 órában felügyelet alatt állnak a helyi szerverek, így általában előbb tudunk a problémákról mint Önök.
5.) Jobb az IT egy kézből. Tőlünk laptop is bérelhető, a weboldalát is karbantartjuk, és egyedi szoftvert is fejlesztünk Önnek ha igénye van rá. Igény esetén minőségi tárhelyet adunk a saját szerverünkön a weboldalainak és levelezésének. A piaci ár kb. feléért, havi 500,- Ft-ért kaphat minőségi vírusvédelmi megoldást.
Meggyőztük? Kérjen ajánlatot ide kattintva!
Nem győztük meg? Olvasson tovább!
Amennyiben Ön az alábbiak közül egy KKV vezetőjeként legalább két pontban magára ismer, szüksége van profi rendszerfelügyeletre cégéhez
1.) Gyakran lefagy, belassul a számítógépe. Egy nagyon hosszú kávét is megihat reggelente, amíg elindul a gépe.
2.) Fél a kibertámadásoktól. Nem tudja, hogy védekezhet ellene, pedig egyre több az érzékeny adat a cégnél. Esetleg vírustámadás áldozata lett az elmúlt években, és elvesztek adatai.
3.) Nincs biztonsági mentése. Vagy nem tudja hogy hol van. Azt pedig pláne nem, hogyan lehetne visszaállítani.
4.) Bővül a cég, bővítené vele az informatikai infrastruktúrát is. Gyanítja, hogy itt már nem elég, ha “veszek még egy számítógépet”. Itt valami más is kell.
5.) Probléma esetén az interneten próbál megoldást keresni a hibára. Van amit az AI sem tud megoldani. 🙂
Rendszergazdai szolgáltatás árak
Cégünk az Ön igényeinek minél pontosabb kielégítése végett a rendszergazdai szolgáltatás 3 csomagra van bontva. Az árképzésünk letisztult, átlátható. Csak a munkaállomásokkal számolunk, a hálózati eszközöket, nyomtatók felügyelete és kezelése benne van a szolgáltatás havidíjában.
A csomagjaink neve / benne foglalt szolgáltatások => | Economy* | Standard | Prémium |
Korlátlan távoli asztali segítségnyújtás | minden munkanap 8-18h | ||
Helyi és távoli biztonsági mentések létrehozása, automatizálása, ellenőrzése. | ✔ | ✔ | ✔ |
A szerverek felügyelete, és real-time vírusirtás a fájlok között. | ✔ | ✔ | ✔ |
A tőlünk vásárolt IT eszközök garanciális ügyintézését mi vállaljuk. | ✔ | ✔ | ✔ |
Számítógép meghibásodás esetén ingyen csereszámítógép (laptop) a javítás idejére. | *Ft* | ✔ | ✔ |
VPN kialakítása telephelyek összekapcsolásához és home office munkához | ✔ | ✔ | |
A havidíjban foglalt helyszíni munkavégzés (számítógépenként) | max. 1h | max. 2h | |
Levelezőszerver üzemeltetése (csak 100 fiók felett) | ✔ | ||
Backup tárhely | *Ft* | *Ft* | ✔ |
Havi 1 nap helyszíni tartózkodás (előre egyeztetett napon) | ✔ | ||
Számítógépenkénti havidíj (nettó Ft / hó): | 3.500,- | 7.000,- | 14.000,- |
*Ft* Opcionálisan külön díjért megrendelhető.
* Az Economy rendszergazda csomag három különleges feltétele:
- Szükséges egy olyan munkatárs közreműködése cégüknél, aki legalább “haladó felhasználói” szintű, közepes hozzáértéssel rendelkezik, és rajta keresztül a távsegítség hatékonyan megoldható.
- Az első hónapra Standard szolgáltatást számlázzuk, mert szükséges a helyszíni munka a számítógépek, a hálózat és az adatmentés beállításához.
- Helyszíni munkát nem tartalmaz. Amennyiben szükség lesz rá, akkor azt 15.000,- Ft / óra díjon számlázzuk. (Budapesten a kiszállás 2.000,- Ft, vidékre 100,- Ft / km.)
Opcionális “extra feltétek” rendszergazdai csomagjainkhoz
Kereten felüli munkavégzés | 15.000,- Ft /óra |
Vírusirtó a munkaállomásokra | 500,- Ft /hó /munkaállomás |
Kiszállási díj Budapesten | 1.000,- Ft /alkalom (havi 1 ingyenes) |
Prémium tárhely weboldalhoz | 2.000,- Ft /weboldal /hó (havi 10 000 látogatóig) |
Levelezési megoldásaink
Saját szerveren, dedikált IP címmel, kitűnő spamszűrővel |
|
Dedikált IP cím a levelezéshez és a weboldalhoz (ajánlott) | 1.000,- Ft /db /hó |
Email tárhely (fiókonként) | 100,- Ft /hó /GB |
Naptár szinkron | Tartalmazza, CalDAV |
Címjegyzék szinkron | Tartalmazza, CardDAV |
Webes elérhetőség | Igen, Webiroda, RoundCube |
Hűségidő | Nincs |
Vírus és spamszűrés | Van, ClamAV, Mailscanner |
A levelek fizikai helye | A Mav-IT budapesti szerverén |
Rendelkezésre állás | 99,9% |
Tárhely weboldalának | Van, 5GB |
Microsoft kisvállalati csomag |
||
M365 Vállalati alapverzió | M365 Vállalati standard verzió | M365 Vállalati prémium verzió |
Az alapverzió tartalma, plusz: | A standard verzió tartalma, plusz: | |
Microsoft 365-alkalmazások webes és mobilverziója | Microsoft 365-alkalmazások asztali verziója | Speciális biztonság |
Csevegés, hívás és értekezlet akár 300 résztvevővel | Webinárium funkció | Hozzáférés- és adatvezérlés |
1 TB OneDrive és 50GB E-mail tárhely felhasználónként | Résztvevő-regisztrációs és jelentéskészítési eszközök | Kibertámadások elleni védelem |
Folyamatos telefonos és webes támogatás | Ügyféltalálkozók kezelése | |
Word, Excel, PowerPoint, Teams, Outlook, Exchange, OneDrive, SharePoint | Access (csak PC), Publisher (csak PC) | |
2.000,- Ft /fiók /hó | 4.000,- Ft /fiók /hó | 7.000,-Ft /fiók /hó |
Levelezési és webtárhely szolgáltatásunkat csak a rendszergazda szolgáltatás mellé kínáljuk. Saját domain használatár (Pl. @mav-it.hu) csak a Standard és a Prémium verzióban van lehetőség. Hűségidő vállalása nem szükséges. A fenti árakat 400HUF / € árfolyamig tartjuk. Mivel szolgáltatásainkat csak vállalkozásoknak kínáljuk, így értelemszerűen minden feltüntetett ár nettó, +27% ÁFA terheli.
Ügyfeleink véleménye a munkánkról…
Megbízható, rugalmas, gyors munkavégzés!
Hibaelhárítás megkezdésének gyorsasága, új hardver-softver szállításának gyorsasága, új lehetőségek, fejlesztések ajánlása.
Mindig segítőkészen, az igényeinknek lehető legjobban megfelelő megoldást kínálták fel, ha kéréssel fordultunk hozzájuk. A megbeszélt határidőket kivétel nélkül mindig tudták tartani.
A Mav-IT Kft. 2013 óta a szerződésben rögzített feltételeknek megfelelően végezte feladatait. Rendszeresen elérhetőek, a felmerült problémákat azonnal kezelik. Összességében meg vagyunk elégedve a szolgáltatás színvonalával.