Raktárkezelő program, elsősorban bérraktározásra optimalizálva
Ez a raktárkezelő szoftver kifejezetten azoknak a cégeknek készült, amelyek bérraktározással és szállítmányozással foglalkoznak, és szeretnék ügyfeleik számára egy olyan eszközt biztosítani, amely megkönnyíti a kommunikációt és átláthatóvá teszi az árumozgást. A WebDepó raktárkezelő szoftver használatával ritkábban kell leltározni, így időt és pénzt takaríthat meg. Továbbá, a WebDepó szoftver segítségével jelentősen csökkenthetők az emberi hibákból eredő adminisztrációs és készletkezelési problémák, valamint papírtakarékosabbá válhatnak a belső folyamatok.
Bár a WebDepó raktárkezelő program elsajátítása nem megy egyik napról a másikra, az oktatásra fordított idő megtérül, ha olyan kollégák használják, akik mélyebben megértik a termék képességeit.
Kinek ajánljuk ezt a raktárkezelő programot?
- Ha fuvarokmányok (például CMR, fuvarlista, rakományjegyzék, szállítólevél) létrehozása is szükséges.
- Bérraktározáshoz: élelmiszer és más típusú raktározás esetén, ahol elengedhetetlen a LOT számok kezelése, valamint a pontos FIFO vagy LIFO elvek betartása.
- Ha szükség van teljesítés igazolására a számlákhoz.
- Gyártóművi bizonylatok, analízislapok és egyéb kapcsolódó dokumentumok tárolásához, különösen, ha ezeket a számlákhoz is csatolni kell.
- Ha rengeteg termék található a raktárban, és fontos a precíz be- és kitárolás.
Mire felhasználásra NEM optimális ez a raktár program?
- Webáruházak készletének kezelésére.
- Ömlesztett árukra (szóródó, folyékony), mert ezek különleges megoldásokat igényelnek.
- Pénztárgépes (bolti) értékesítés támogatásához. (Ez nem készletnyilvántartó program. A csatlakoztatható számlázó rendszer a raktározási tevékenység számlázására szolgál, nem az áruk értékesítésére.)
- Olyan készletek kezelésére, ahol a tárolt áru értékének nyilvántartása alapvető fontosságú.
A WebDepó raktárkezelő program képességei
A magyar piacon több tucat raktárkezelő szoftver közül válogathatunk, így nem könnyű megtalálni azt, ami a legjobban illeszkedik a tevékenységhez. A WebDepó mellett döntő előfizetők az alábbi előnyök miatt kedvelik ezt a programot.
Átfogó raktárlogisztikai megoldás
A WebDepó raktárkezelő program teljes körű megoldást nyújt a raktárlogisztika terén. A hagyományos raklapos, polcos és blokkos tárhelyek mellett speciális jelölésű tárhelytípusokat is elkülöníthetünk. A ki- és betárolások mellett a belső mozgásokat is nyilvántarthatjuk, amit a teljes mozgáskövetés tesz később is ellenőrizhetővé. Az ellenőrzéseket számos lekérdezési lehetőség támogatja a programban. Minden művelet dokumentálható a szokásos szállítólevelek, komissió és egyéb bizonylatok segítségével. A cikkek széleskörű nyilvántartási lehetőségekkel bírnak, pl. gyártóművi bizonylatok hozzárendelésével is kiegészíthetők. Minden nap készül egy “pillanatfelvétel” a teljes árukészletről, így meghatározható ügyfelenként a naponta tárolt raktárkészlet.
A raktárlogisztikai modul képességei (a teljesség igénye nélkül):
- A raktármozgásoknál különböző műveletek könyvelhetők majd később tételesen számlázhatók, mint például címkézés, fóliázás, raklapképzés és egyebek.
- Tárhely optimalizálás és automatikus tárhely javaslat betároláshoz, a raktárban rendelkezésre álló hely optimális kihasználása érdekében.
- HACCP raktározás.
- Komissiózás: az áru kigyűjtése és preparálása kiszállításra.
- LOT (SARZS) számos tárolás, ami fontos a vegyipari, gyógyszeripari, és élelmiszeripari áruk tárolásánál.
Vonalkód (EAN-kód) szerepe a raktárlogisztikában
A WebDepó raktárkezelő program modern technológiákkal és eszközökkel rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a vonalkódok használatát az áruk pontos azonosításához és nyomon követéséhez. A vonalkódos rendszer számos előnyt és funkciót biztosít, többek között:
- Leltározás: A vonalkódok használata jelentősen megkönnyíti és felgyorsítja a leltározási folyamatot.
- Hatékonyabb árukezelés: A vonalkódos rendszer lehetővé teszi a készletmozgások (például betárolás, kitárolás, áthelyezés) gyors és pontos rögzítését.
- Egyszerűbb, pontosabb adatbevitel: A vonalkódok leolvasásával az adatok automatikusan bekerülnek a raktárkezelő rendszerbe, megkönnyítve ezzel a raktárosok munkáját.
- Pontos és gyors azonosítás: A vonalkódok révén az áruk gyorsan és precízen azonosíthatók, minimalizálva az emberi hibák lehetőségét.
- Komissió / rendelések kezelése: A vonalkódos rendszer egyszerűsíti a komissiózást, mivel a raktárosok könnyedén beolvashatják a vonalkódokat a folyamatok közben.
Targonca (mobil) terminál
A targonca terminál (mobil) felület egy olyan, mobil eszközön futó szoftver, amely kifejezetten a targoncás munkájához optimalizált. Segíti a raktárban történő navigációt, árukezelést és egyéb logisztikai feladatokat. Az logisztikus feladatokat küldhet a targoncás kollégának, aki vonalkód olvasással azonosítja a kitárolandó tételeket. Az operátor így valós időben követheti a kitárolás folyamatát, láthatja a targoncák tevékenységét, és optimálisabban oszthatja szét a munkafeladatokat. Ezzel csökkenthető az üresjáratok száma, és jobban kihasználható a meglévő humán és tárgyi erőforrás. A rendszert leggyakrabban a targoncára szerelt tableten használják.
Online dokumentumtár
A raktárkezelő program átfogó dokumentumtára és a tárolt dokumentumok felhasználási lehetőségei megkönnyítik a napi munkát. Például teljesítési igazolások csatolhatók a számlákhoz, illetve a kitárolásokhoz kapcsolódó okmányok a cikkekhez rendelhetők. Az analízisek és gyártóművi bizonylatok kezelése is egyszerűen megoldhatók.
Belföldi szállítmányozás modul
A WebDepó raktár program belföldi szállítmányozási modulja lehetővé teszi a raktározásból kifolyólag (vagy manuálisan rögzített) fuvarfeladatok adminisztrálását és szervezését. A modul számos előnyt kínál, többek között:
- Küldemények önálló rögzítése vagy átemelése kitárolásból.
- ADR / thermo / emelőhátfalas küldemények kezelése.
- EKÁER számok hozzárendelése a küldeményekhez.
- Több felrakó / lerakó kezelése, és sorba rendezése.
- Ládaméter és raklaphely kezelése.
- Megbízások manuális rögzítése vagy fájl importálása.
- Megbízásokhoz költségelhatárolás készítése, így fuvaronkénti eredményük pontosan követhető.
- Gyűjtő szállítmányozás, FTL (teljes teher), LTL (részrakományok) kezelése.
- Fuvarokmányok generálása, mint például CMR, fuvarlista, rakományjegyzék és szállítólevél.
Ügyfél interfész
A WebDepóban lehetősége van szeparált ügyfélfiókok létrehozására, amelyeket az ügyfelek önálló URL-en érhetnek el. Az ügyfélfiók előfizetésével korlátlan számú ügyfél hozzáférhet a rendszerhez. A dedikált ügyfél interfész az alábbi funkciókat kínálja:
- Kitárolási kérések létrehozása (akár fájlból importálással is).
- Betárolási kérések létrehozása (akár fájlból importálással is).
- Valós idejű készletinformációk megtekintése és exportálása.
- Naplózás, amely lehetővé teszi a kitárolási és betárolási tevékenységek nyomon követését.
Raktárhely (polchely) menedzsment
A raktárhely (polchely) a raktáron belül az áru pontos elhelyezését mutatja meg. A WebDepó raktárkezelő programban lehetőség van különböző típusú raktárhelyek létrehozására és kezelésére, amelyek megkülönböztethetők elhelyezési pontjaik szerint. Ezek a típusok magukban foglalják a polcokat, regálokat, blokkokat és raklapokat. A raktárban rendelkezésre álló raktárhelyek pontosan azonosított helyszínei lehetővé teszik az áruegységek precíz tárolását és nyomon követését.
Döntés-előkészítéshez: kimutatás modul
A WebDepó kimutatás modulja döntés előkészítéséhez nélkülözhetetlen eszköz a cégvezetés számára, mivel hasznos mutatókat jelenít meg, beleértve a humán erőforrás ellenőrzését, raktári terület kihasználtságát és a cég forgalmának részleteit. A tulajdonosok és raktárvezetők különösen kedvelik ezt a modult, mivel tetszés szerinti időszakra vonatkozóan lekérhetőek benne:
- Ügyfelek szerinti bevétel, kiadás, profit, megbízások, betárolások, kitárolások.
- Operátorok szerinti bevétel, kiadás, profit, megbízások, betárolások, kitárolások.
- Forgalmi adatok szerinti bevétel, kiadás, profit, megbízások, betárolások, kitárolások.
- Raktárhely kihasználtság regál / polc / blokk szerint.
- Kiadások felosztása több szempont szerint.
Ezek az információk segítenek a vállalatvezetésnek stratégiai döntéseket hozni, optimalizálni a folyamatokat és növelni a hatékonyságot a mindennapi működés során.
Gyártás modul
A WebDepó gyártás modulja előre meghatározott “recept” alapján lehetővé teszi több cikkből egy új cikk (áru) létrehozását. Ez különösen hasznos lehet, ha a cég nemcsak raktározási, hanem egységcsomagok, szettek vagy kitek összeállítását (és esetleg csomagolását) is vállalja ügyfelek számára. A modul automatikusan levonja a felhasznált tételeket a készletből, és hozzáadja az újonnan létrehozott “új árut” a készlethez.
Ezáltal a gyártás modul segítségével hatékonyan kezelhetőek és nyomon követhetőek az összes termelési folyamat, optimalizálva ezzel a termelési és raktárkezelési folyamatokat a vállalat számára.
Integráció más rendszerekkel
- Könnyű, tömeges számlázási funkció (többnyelvű számlák) a Paid számlázóval
- Integrált kapcsolat a Deliveo fuvarszervező rendszerhez: A kitárolások átküldhetők a Deliveo rendszerébe (új küldemény képződik ott)
- Nyitottak vagyunk rá, hogy más ügyviteli rendszert is csatlakoztassunk a raktárkezelőhöz
…és még pár apróság
- A teljes rendszer többnyelvű (kérésre bármilyen nyelvre lefordítjuk)
- Folyamatos leltár: kitároláskor látható a tárhelyen maradó készlet is, ezáltal kisebb eséllyel keletkezik készleteltérés.
- Az adatok exportálhatók táblázatos (XLSX) állományokba, ezzel lehetővé válik az adatok külső alkalmazásokban történő felhasználása
Volna ötlete a WebDepó továbbfejlesztéséhez?
Az Ön ötletei is segíthetnek továbbfejleszteni a WebDepó raktárkezelő programot, hogy még jobban megfeleljen a felhasználók igényeinek és a piaci elvárásoknak. A nyitottságuk és az ügyfelek egyedi igényeire való rugalmas reagálásuk nagyban hozzájárulhat a szoftverük sikeréhez és elterjedéséhez.
Árak
Minden feltüntetett ár egyhavi hozzáférést tartalmaz. Az alapértelmezett fizetési mód az automatikus bankkártyás terhelés (az előfizetés bármikor felételek nélkül lemondható). Ön a használat során használat során semmilyen használati korláttal nem találkozik (kivéve a dokumentumtár, ahol 5GB van benne a havidíjban.) Nincs hűségidő, nincsenek rejtett költségek, csak kalkulálható fix havidíj, amely minden frissítést tartalmaz (beleértve a funkcióbővítést is). A díj tartalmazza a korlátlan támogatást e-mailben és telefonon 8h és 18h között, minden munkanap.