A Mangó egy egyszerű, jól használható, "kézre álló" egyszerű CRM rendszer alapvető értékesítési feladatok támogatására.
Az értékesítő napi munkája összetett: folyamatosan követnie kell az egyes szálakat (“leadeket”), hogy hol tart egy-egy tárgyalással vagy ügyféllel. Az sem árt, ha tudja kivel mit beszélt meg. Ennek szoftveres támogatására hoztuk létre a Mangó – egyszerű CRM rendszert. A Mangó az alapfeladatokra koncentrál, semmi olyan nincs benne ami egy átlagos KKV számára felesleges lenne.
Azok az értékesítők, akik hanyagul kezelik a lead-ek követését, 100 érdeklődőből 95-öt elveszítenek.
Egy jól megválasztott CRM rendszerrel minden piaci körülmények esetén az értékesítés hatékonyságán. Koncentráljon azokra a potenciális ügyfelekre akik nagyobb eséllyel lesznek vevők!
Spóroljon az értékesítő idejével úgy, hogy egy helyen lát minden releváns információt!
Az értékesítő munkájának az egyik fő eleme hogy nem egy szálon fut, hanem több, akár több tucat párhuzamos szálat kell kezelnie. Tudnia kell, hogy mikor kivel miben maradtak, mik az igények, és mi a következő lépés az értékesítésben. Egy jó CRM rendszer nélkül az értékesítésben egy idő után eluralkodik a káosz. Ennek elkerülésére valók a CRM-rendszerek. Az értékesítőnek képben kell lennie az összes futó lead-del. Ez nem könnyű feladat, hiszen a jó értékesítő munkája igen változatos. Munkájának jelentős részében jól és sokat kell kommunikálnia: hol telefonon, csetel, vagy e-mailt ír épp. A jó CRM rendszer ezen tevékenységében támogatja őt, sőt, ennél többet is kínál.
Nem mindig jobb egy bonyolultabb megoldás. Egy olyan egyszerű CRM rendszer mint a Mangó, órák alatt betanítható, és kiszolgál egy átlagos kisvállalkozást.
A Mangó CRM-ben csak a legfontosabb funkciókat gyűjtöttük össze Önnek, hogy ne azzal teljen az első hónap, hogy csak ismerkedik a rendszerrel. Ez a CRM olyan egyszerű, hogy akár egy nap alatt is teljesen megismerhető.
A Mangó CRM szoftver rövid funkcióleírása (a teljesség igénye nélkül):
- Korlátlan számú párhuzamosan futó kampány. Több tevékenysége van a cégének? Váltakozva dolgozik a divíziókon? A Mangó ebben is az Ön partnere!
- Kampányonként feltölthető a kontakt lista, amely a potenciális vevőjelöltek adatait tartalmazza. Percek alatt több ezer kontaktot rögzíthet az import funkció segítségével.
- Az egyes kampányokhoz felelős rendelhető (egy felelőshöz akár több kampány). Így minden értékesítő tudja, hogy miért felelős, a vezető oldaláról pedig könnyebben átlátható az eredményesség.
- A vevőjelölttel történt kommunikáció könnyen naplózható, így tudni lehet kinél hol tart épp a folyamat. Nincs is annál kellemetlenebb, mint amikor az értékesítő sem tudja, hogy miről is beszélt utoljára. Véleményünk szerint az előzmények pontos rögzítése kulcskérdés a megfelelő és hiteles kommunikációhoz.
- Telefonálás közben is könnyen javíthatók a kontakt adatok. Hívás közben derül ki egy fontos tény vagy adatváltozás? “Egykezes rögzítés” hogy semmit se felejtsünk el.
- Szuper könnyű a státuszváltás: mindössze 4 gomb egyikét kell megnyomnia, és már jön is a következő feladat. Nincs gépeléssel töltött holtidő, ha csak egy másnapi visszahívást kért az ügyfél.
- Többszálú kereső könnyíti meg az adattömegben való keresést. Csörög a telefon, és nem tudja, hogy ki hívja épp vissza? Csak be kell ütnie a hívó néhány karakterét, és 1 másodperc alatt látja az eredményt!
- Felhasználó-statisztika könnyíti meg a teljesítmény kiértékelését felhasználónként és időszakonkénti szűréssel